Blueberry Hills

Hej bloggen!

Idag började dagen med ett nationellt prov i engelska. Tyvärr så gick det inte så himla bra för mig... sen blev det att åka till gymmet med Sofia. Och efter det kände vi oss så duktiga så vi drog till våffelmakeriet, jag tog en blueberry Hills som bestod av blåbärs glass, vanilj glass och vaniljkräm. Riktigt goda våfflor hade dem så det är värt ett besök.
Efter det drog vi till stan eftersom det var en timme kvar innan min buss gick, kollade på lite olika roliga saker men hittade inget. Sen blev det att åka hem. Under hela dagen idag har jag åkt med 8 stycken transsportmedel. Haha, känns som jag har åkt genom hela stan fast det har jag ju inte gjort.
Imorgon blir det skolan igen och kanske gå på engelska stugan för extra hjälp sen ska jag upp till farmor eftersom hon fyller år. Blir väldigt mycket firande nu framöver, så är det när alla fyller så nära på varandra. Ska hämta lite vanilj te nu, puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0