En lång skoldag...

Vad tiden går snabbt, kom hem för ett tag sen och har bara hunnit duscha och klockan har redan blivit 10. Idag har det varit en lång dag i skolan, gick där ifrån vid halv 5 och efter det blev det att åka till farmor. Där åt vi 3 rätters vilket var jätte gott, hade trevligt och firade henne.
I skolan hade vi svenska då jag, Evelina och Sofia fortsatte planera vårt drama om reklam. Vi ska göra en reklam film och jag tror den kommer bli as bra, bara om jag kommer ihåg replikerna vill säga. Sen hade vi naturkunskap då vi arbetade med våra grupparbeten. En ganska seg lektion men hann faktiskt göra ganska mycket. Efter det stannade jag kvar i skolan och gick på engelska stugan då jag fick den hjälp jag behövde.

Nu sitter jag i sängen och små äter exotic snacks men ska snart gå och lägga mig, väntar på att mitt hår ska torka bara. Sov gott

Jag har inte orkat ta några nya bilder så den här får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0