Förkyld & trött, kan det bli bättre?

Vaknade imorse av huvudvärk och det sved i halsen vilket gjort att jag inte fick någon vidare bra sömn. Så jag valde att spendera dagen hemma och försöka bli frisk. Tyvärr har jag inte lyckats men jag tänker fortsätta knarka
halstabletter. Men jag har iallafall varit lite duktig idag och städat mitt rum. Nu är det snygg och det ligger faktiskt inga kläder på golvet, svårt att tro?
Har också plockat bort allt på mitt skrivbord eftersom pappa ska såga av det imorgon åt mig. Ni kommer väl ihåg att jag ska göra om mitt rum? Om inte så har jag lagt upp bilden här nedanför. Jag tror det kommer bli riktigt bra fast jag ska bara möblera om. Visar resultatet när det är färdigt, kan ta ett tag på grund av mycket arbete som ska göras innan det är helt klart. Har ni haft en bra dag?♥

(En sur Erika som vill bli av med sin förkylning)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

jag vill, vill, vill se hur det blev med rummet!

Kramar

2010-04-22 @ 10:54:00
Postat av: Erika

sv; Det vart jätte tomt :O

2010-04-22 @ 12:45:09
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0