Frukost

God Morgon!

Jag vakande för ett tag sen av solen och ska snart gå ner och äta frukost. Mina föräldrar är redan på väg till Ikea så nu är man ensam hemma ett tag, brorsan ligger och sover eftersom han har jobbat natt.
Idag blir det att åka upp till mamma framåt kvällen. Har inte träffat henne på 2 veckor nu och så nu har det blivit mamma helg igen. Får se vad jag hittar på där, har ju ett träningsschema att följa också. Igår var jag till exempel ute och gick i ungefär 1 timme. Men ska käka frukost nu sen blir det nog ett till inlägg innan jag drar till mamma sen blir det ingen uppdatering förens imorgon på kvällen. Lite jobbigt att inte ha något internet där...ska nog be dem fixa det, hehe. Vi hörs sen, puss.


Vad långt mitt hår var på denna bild, ska försöka ta någon bild efter jag hade klippt mig.
(skulle vara mer bilder på bloggen om jag hade en egen kamera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0