Hemma just nu

Jag kom precis hem, varit igång sen klockan åtta i morse. Iza kom till mig lite innan nio och sen vid elva hade vi beställt klipp tid tillsammans så då drog vi iväg till Sol&Hår. Hon som klippte mig kom med några förslag och sen satte hon igång, men det vart bra. Nu är det kort och det är skönt att slippa de slitna topparna. Iza blev också väldigt fin i håret. Hon köpte dessutom hårfärg så jag tror hon skulle färga håret när hon kommer hem. Så då kommer hon förmodligen bli mycket blondare, passar inför sommaren. Sen gick vi till källaren och tog oss vår första glass för i år. Jätte gott var det för jag tog såklart lakrits eftersom det är min favorit men tog också kola och choklad. Sen gick vi lite runt på "stan" i sörping och kollade runt lite, blev att sola i några solstolar vid Jysk också, mys. Sen väntade vi på Izas buss hem till henne så hon har åkt hem nu men kommer till mig senare ikväll för då ska vi på bio. Men nu måste jag ta hand om min tvätt i tvättmaskinen, puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0