Inget fungerar just nu, dumma trådlösa

jaa... vi har fortfarande problem här hemma med vårat internet. När det inte fungerar så funkar inte internet, tv:n och telefonen. Förut skulle jag ringa Iza för att snacka men det blev inget av det eftersom telefonen inte fungerade då, dock fungerade internet.

Idag slutade jag vid halv 3 och haft kök hela dagen. Vi desserter och vi provade på att göra mousse och parfait. Vår parfait blev jätte god men kunde ha varit lite mindre grädde i eftersom den mest smakade grädde och jag gillar inte grädde så mycket. Annars var den god och vi bakade också thekakor. Jag och Sofia lyckades verkligen med våra, blev jätte fina och smaka en till frukosten imorgon. När jag kom hem från skolan åkte jag en sväng till mormor & morfar eftersom de hade ringt dagen innan. Sen drog jag hem framåt kvällen och sitter nu vid datorn
och ska snart sova. Sov gott sen, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0