Jag fryser, vart är solen?

Såklart har solen har varit framme idag men det har varit kallt & blåsigt. Längtar tills jag åker till Malta, ska bli riktigt roligt faktiskt.
Skolan började idag med matte i 3 timmar och sen lunch. Det gick bra på matten och jag fick alla talen gjorda vilket jag aldrig brukar hinna. Fick också tillbaka matteprovet som vi skrev veckan innan lovet och det gick bra, godkänt. Fick också igår tillbaka vårt naturkunskaps prov som vi också skrev veckan innan lovet och på det fick jag MVG, hade jag inte trott. Sen hade vi engelska och då hade vi det muntliga nationella i engelska. Jag var rätt nervös innan men nu när jag har gjort det känns det bara skönt. Det gick helt okej, såklart gjorde jag många uttalas fel och andra saker men är väldigt nöjd med att jag fick godkänt. Vissa tycker det är riktigt lätt med engelska men jag är inte en av dem tyvärr.
Nu framåt kvällen ska Linnea komma till mig så ska vi ha en liten filmkväll. Vi får se vad det blir att se men först ska vi se Talang eftersom min kompis är med där ikväll, lycka till! Men nu ska jag dra och äta en riktig god middag, puss.

Ha en trevlig kväll!♥


Vår middag idag är stekt kyckling med en god bland sallad och till det baguette :)
(dock, inte vår mat på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0