Jepp, fredag igen!

Just nu lyssnar jag på musik, Owl City med låten Fireflies. Har precis ätit färdigt och ska snart kolla på talang som börjar om tjugo minuter. Eftersom jag missade det förra fredag för jag gjorde annat så tänkte jag se det idag, någon mer som tänker kolla? :)
Igår så var jag ju på bio som ni vet och såg The Bounty Hunter. Vi fick jätte bra platser och vårt humör var på topp. Tyvärr hann vi inte med att se slutet eftersom vi skulle med varsin buss hem så vi gick lite tidigare. Så jag får se slutet en annan gång men filmen var bra, kunde ha varit lite roligare kanske men annars var den toppen. Jag kommer göra en recension om filmen i nästa inlägg, så håll utsikt! Idag annars har jag inte gjort så himla mycket. Vaknade ganska sent, vilket var riktigt skönt eftersom jag gick upp så himla tidigt. Sen har jag bara slappat och det var jag som lagade maten hemma idag. Jag bjöd på tacos vilket är enkelt och gott.

Jag har funderat på att lägga ut en bild på min nya frisyr här på bloggen men jag vet inte riktigt om jag tänker göra det. Det brukar ta ett tag för mig att vänja mig och brukar jämt vara lite missnöjd i början. Nu när jag har mina lockar i håret igen (hon plattade mitt hår efter hon klippte mig) vet jag inte om jag är jätte nöjd, så vi får se om det dyker upp en bild här eller inte. Som tur kan man ju alltid platta håret. Men nu ska jag dra och fixa undan efter mig och sen se på Talang, puss♥


Bilden togs förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0