Mamma helg

Har precis ätit nudlar och ska snart åka till mamma, vilket betyder att jag inte kan uppdatera bloggen under kvällen och imorgon bitti. Jag och brorsan blir ensamma där under kvällen vilket blir skönt så vi får se vad vi hittar på under tiden. Idag har inte hänt så mycket heller, låg kvar länge i sängen i morse och lyssnade på Harry Potter. Riktigt bra träning för min engelska eftersom ljudboken är på engelska.
På måndag börjar skolan igen, inget som jag längtar efter kan jag säga. Såklart vill jag träffa klassen igen men alla läxor... usch. Nu när de nationella proven börjar i veckan blir det ännu värre men ska bli skönt att ha det gjort. Har ni hittat på under lovet? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0