Man kanske borde sova?

God natt! ♥

Nu sitter jag i sängen och tänkte bara skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. Är faktiskt inte så himla trött fast klockan är 22:43. Imorgon blir det ju dessutom lite sovmorgon eftersom jag ska vara hos tandläkaren klockan 9. Får vi se vad de säger, skulle inte förvåna mig om jag skulle ha något hål i tanden, hehe. Efter tandläraren blir det bussen till skolan då vi är i köket, så får se hur mycket jag kommer missa.

Tidigare idag var jag ju också på stan och kollade på presenter till mig. Kan säga att jag hittade riktigt snygga saker... men synd bara att jag inte kommer ihåg vad jag valde. *host* Då blir det ju en överraskning iallafall på min födelsedag. Men ska nog sova nu, puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0