Outfit

Hej bloggen! Idag har det varit en kort dag i skolan men ändå har jag varit dö trött, på grund av att jag inte lägger mig så tidigt? Så somnade faktiskt en stund när jag hade kommit hem, var inte meningen såklart men väldigt skönt var det. Dagen började med att jag fick skjuts in till skolan av Monica sen hade vi idrott i 3 timmar. Fick reda på att vi inte ska ha idrott på 5 veckor utan att vi ska göra ett eget tränings schema så vi får lägga upp det hur vi vill. Jag ska göra lite olika saker men ska bland annat gymma med Evelina, Malin, Mimmi & Sofia vilket kommer bli kul. Jag har precis skrivit klart mitt idrotts schema så ska skicka in det nu, sen ska jag faktiskt kolla på Anna Anka söker assistent, hehe. Just för jag har inget bättre för mig och det är ett program som man kan skratta lite till faktiskt, men ska dra, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0