Påskmat

Nu lyssnar jag på lite musik men har precis ätit efterätt, kladdkaka. Innan det blev det att äta påskmat, vilket var riktigt gott, men kommer vara trött på det efter att ha ätit det tre gånger i rad. Det är just det som är jobbigt att ha skilda föräldrar, man får göra saker två gånger jämt. Syrran kom hit iallafall idag och Bibbi så vi har haft det riktigt trevligt, fick också leta efter ett påsk ägg... eftersom påskharen hade varit här och lämnat ett varsitt ägg till "barnen".
Tidigare idag har jag ju varit inne i stan vilket var trevligt, Iza och jag bestämde också lite vad vi ska göra i veckan tillsammans. Vi hade det jätte roligt på stan och gjorde våra ärenden som behövdes göras. Jag hittade inte direkt något roligt men köpte något iallafall.

Linne - New Yorker
Armband - H&M
Rött nagellack - Cubus
Naturgodis - Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0