Presenter

Pappa kom just upp till mitt rum och tog dvd filmen som jag kollade på...jag som hade bäddat ner mig i sängen och det var som bäst i filmen. Så nu när de där nere har sett klart början ska jag gå ner och fortsätta kolla på filmen...
Helgen har gått jätte fort, kommer knappt ihåg vad jag har gjort. Och imorgon börjar skolan igen...längtar inte till nationella provet vi ska ha på onsdag. Men annars känns det helt okej, förutom att man måste gå upp så himla tidigt. Imorgon efter skolan ska jag möta upp min mormor och morfar samt brorsan på stan för vi ska kolla på
presenter till oss. Brorsan och jag fyller nästan samtidigt känns det som så vi har jämt blivit firade tillsammans.

Har ni haft en bra helg? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0