Problem med telefonen

Jag kom precis hem och klockan är nu 21:54. Dagen har jag spenderat hos farmor men annat trevligt sällskap. Jag hjälpte farmor med maten eftersom jag kom lite innan alla andra och eftersom jag var med och laga maten så vart den såklart god. Påskmat blev det idag igen men eftersom hon hade fått reda på att jag var trött på påskmat hade hon köpt revbenspjäll speciellt åt mig, snällt. Vi har ätit god mat och umgåtts, ätit mycket godis också såklart. Idag fick jag med andra ägg och imorgon kommer säkert jag få ett till.
Vi har lite problem med internet här hemma så om ni inte kan nå mig finns jag på mobilen, vår hemtelefon har lagt av pågrund av fel, hoppas pappa får ordning på det snart. Ska iallafall kolla på lite Sex and the city nu och sen blir det sängen, redan trött. Att jag är trött kan bero på att jag bad om väckning i morse eftersom jag ville spendera tid med min syrra framför allt. Sovgott♥

Dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0