Skolan har börjat igen

Igår kom jag hem sent ifrån mamma och sen hemma blev det inte så mycket att göra. Nu är jag hemma från första dagen i skolan efter lovet. Dagen har faktiskt varit riktig roligt enligt mig. Det är såklart tråkigt att vara tillbaka med alla läxor och allt men att träffa kompisarna var jätte roligt. Dagen började med hotell då vi fick en uppgift att leta upp minst 4 företag i Nkg och fråga frågor om service och attityd. Så jag, Sofia och Evelina tog en frukost på donken sen satte vi igång. Jag intervjua personerna vilket var roligt medan Evelina skrev och Sofia hjälpte till och kollade kroppsspråket. Sen hade vi servering där vi fick öva lite på hur en meny ska se ut och sen duka ett varsitt bord, kul. Och nu lyssnar jag på musik som Evelina har gett mig, tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0