Metodkök

Sitter i sängen och skrattar åt olika fel skickade sms från www.felsms.com/. Kunde inte uppdatera bloggen igår eftersom jag inte mådde bra. När jag väl hade kommit hem från skolan så höll mitt huvud på att sprängas av smärta och jag hade feber. Som tur mådde jag bättre imorse när jag vakande (kan bero på att jag sov nästan hela dagen igår) så bestämde mig att åka till skolan. Ville ju heller inte missa köks lektion där vi fick baka en semla deg, dillkött och ärtsoppa. Till lunch åt vi vårt dillkött med kokt potatis men jag gillade det inte alls så fick inte i mig så mycket. Som tur hade jag brödet vi bakade och sen när vi kollade på en film åt jag och Sofia vår goda parfait under tiden, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0