Våffelmakeriet

Jag har inte direkt varit så duktig på att blogga idag, men kommer bli ändring på det när jag har en digital kamera för allt blir mycket roligare med bilder. Idag var jag ju först hos tandläkaren och det gick helt okej, hade inga hål iallafall. Men måste kanske vänta ända till augusti om jag ska få tandställning vilket känns lite jobbigt...
Efter det åkte jag till skolan och hade kök ett tag, gjorde lite olika sallader sen så åt vi klyft potatis och kyckling med sallader till lunch. Efter det drog jag hem och pluggade lite. Har också fixat biljetter till mig och Iza nu till en gymnasiefest.

Imorgon blir det skolan på morgonen som börjar med nationellt prov i engelska. Vill gärna hoppa över det men ska bli skönt att ha det gjort, men såklart jag är nervös inför det. Sen efter det ska jag och Sofia dra och käka lunch på våffelmakeriet och efter det drar vi och gymmar. Ni får höra imorgon hur det gick, nu ska jag sova ♥

På våffelmakeriet finns många olika våfflor, här nedanför ser du två stycken. Har aldrig varit där förut så ska bli riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0