Var spenderar jag min midsommar i sommar...?

En trött Erika ligger nu i sängen och kollar på en bra film. Idag har jag gjort det jag skulle göra så jag känner mig duktig. Har ringt tandläkaren så ska ditt om några veckor och sen farmor. Vilket betyder att jag åker till Malta i sommar! Jag längtar redan, ska fira midsommar där nere. Dagen har jag spenderat hos Iza, hjälpte henne lite med hästen. Sen gick vi till en ridhage där jag fotade henne när hon red Lillen, filmade lite också. Hon är verkligen jätte duktig, jag är lite häst rädd tyvärr så har inte vågat mig upp på sadeln än. Vi beställde också klipptid till oss imorgon så det bli att vakna redan vid klockan 8 imorgon. Då blir det klippning sen bio på kvällen, fast det är inte bestämt vad vi ska göra än. Kommer säkert bli roligt iallafall. Men nu ska jag ta en kopp vanilj te, puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0