Vinn snygga plagg från Phoenixtshirt.com

Nu har jag bestämt att gå med i Fokis tävling. Brukar jämt undvika tävlingar men kände att det kunde vara en rolig grej att testa på. De har också så himla häftiga kläder phoenixtshirt.com så jag vara bara tvungen att vara med. Jag valde ut 3 stycken t-shirtar som jag tyckte var snyggast. De är min stil och tror dem kommer passa mig stilmässigt perfekt. Den första t-shirten är inspirerad från Sex And The City, som är en riktigt bra serie. Plagget passar mig perfekt. Nästa t-shirt har det berömda märket och är riktig snygg. Den sista har ett stort märke av Mtv. Det är en bra kanal som underhåller mig när jag har tråkigt. Tre underbara t-shirtar från phoenixtshirt, vill du också vara med och tävla gå in på fokis sida. Önska mig lycka till♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0