Är det sant?

Har precis duschat och ska fixa i ordning lite saker nu. Jag ska också försöka börja med ett skolarbete, men det går som vanligt dåligt. Igår så var det en rolig dag iallafall, var på stan med Maria, Sofia och Amanda. Vi gick runt nästan hela dagen på stan och jag var den ända som inte shoppade något, ovanligt? absolut! Jag var helt enkelt inte på humör för shopping efter i söndags men det var jätte roligt att träffa tjejerna igen.

Planerar också inför nyårsafton, just nu är det en hemlighet (bara för skojs skull) men jag tror det kommer bli roligt! :) Idag händer inte så mycket, en slapp dag helt enkelt. Ha det bra!


Haha, var med dem här på stan! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mm, sött! xd

2010-12-29 @ 19:47:07
Postat av: Anonym

ser ut som att jag är kissnödig XD

2010-12-30 @ 00:43:52
URL: http://difi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0