Bingo, tårta och massa andra saker

Jag har precis kommit hem från ett kalas. Monicas syster fyllde 60 år idag och det firade vi så klart stort! Det har varit väldigt trevligt och vi har också ätit mycket god mat. Tänk att tiden går så fort, snart är det jul igen!

Dagen började med skolavslutning då flera elever framförde olika saker, det var spännande. Jag och en kompis kom dock för sent eftersom vår buss var 20 minuter sen. Ni kan ju gissa att det inte alls var skönt att vänta ute när det nästan var minus 20 grader (som det är nu). Men vi hittade iallafall och efter det så drog jag och några kompisar till stan och fika. Vi planerade lite vad som ska hända på nyår och sen gick jag lite på stan medan jag väntade på att min syrra skulle komma och hämta mig. Vi åkte direkt hem och började göra tårtorna som var till kalaset. De vart riktigt snygga tycker jag, det gjorde vi bra syrran :)

Nu ska jag bara ta det lugnt sen blir det sängen, hejsvejs!


Snygga eller hur?
:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du är snyggare...

2010-12-22 @ 01:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0