Bor under mitt täcke

Hej bloggen!

Jag sitter och diggar lite musik. Just nu så spelas Iris ur mina högtalare med Goo Goo Dolls. Idag så blev det tandläkaren på morgonen, vid klockan 8:20. Kändes lite konstigt att gå till tandläkaren när de inte skulle kolla på mina tänder, vi skulle bara prata. Den 3 Mars så kommer jag äntligen få tandställning men innan dess så ska jag ha tagit ut 4 tänder... usch. Sen drog jag till skolan men det var rätt så onödigt för jag lyssnade bara på när alla andra redovisa (hade redan redovisat) sen så slutade alla som var färdiga med alla uppgifter.

Jag och Jenny drog till stan, både hon och jag hittade saker. Vi tog oss också en fika på Kupolen innan jag drog hem. Jag tog en päronbeskvi och en cola, mums! :)


Mina snygga kompisar! :)


Kommentarer
Postat av: Söt kille

varför har du inga bilder på söta pojkar?

2010-12-15 @ 21:32:40
Postat av: snygg kille

varför inga snygga kill kompisar?

2010-12-15 @ 22:31:48
Postat av: Amanda

HAHAHAHA förts bilde då :D

2010-12-16 @ 13:47:50
URL: http://difi.devote.se
Postat av: Sofia

Du är snygg! :D

2010-12-16 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0