Dagarna går så fort

Hej på er!

Jag sa precis hejdå till min kompis som jag har varit med, nu ska jag mysa lite framför en till film. Vi har varit ute och så har vi sett på film. Igår hann jag inte blogga något för jag kom hem så himla sent, jag var nästan borta hela dagen igår! Vi åkte hemifrån vid halv tio och så kom vi hem halv tio på kvällen.

Det var iallafall roligt på stan, hittade massa fina saker. Det var heller inte så mycket folk på stan som jag trodde det skulle vara, vart var alla? Var iallafall på stan i centrum först sen så åkte vi ut till Maxi. Vid fyra skulle vi vara hos min farmor så vi åkte dit, där vi åt mat och "firade" jul. Jag fick en biobiljett och ett presentkort på Ginatricot av mina kusiner, tack så mycket! Imorgon så blir det stan med några tjejer ifrån klassen.


Detta hittade jag på rean! Tänker dock inte vissa hur kläderna ser ut i bloggen eftersom ni säkert kommer se dem på mig (om ni vill att jag ska visa dem så får ni kommentera det i bloggen). :)


Kommentarer
Postat av: syrran

jag har redan sett kläderna på. stiligt värre ;o)

2010-12-28 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0