En tand borta, 3 stycken kvar bara...!

När jag gick till tandläkaren idag så trodde jag bara att de skulle meddela mig om tandställningen som jag kommer få och bara prata med mig, så jag vart rätt så chokad när de sa att de skulle dra ut en tand. De tog inte alls bort tanden på det sättet jag hade tänkt mig men den lossna till slut, det gjorde inte så ont. Det konstigaste var nog bedövningen, det kändes som någon hade slagit mig med en boxningshandske och jag hade värsta svullnaden.

När bedövningen sedan släppte efter cirka 2 timmar så gjorde det riktigt ont, innan hade det gjort lite små ont bara. Det västa var nog att det gjort så ont när bedövningen släppte men också att det inte slutade blöda någon gång. Nu har det gjort det men det känns jätte konstigt i munnen men jag har fått i mig lite nyponsoppa iallafall.

Nästa gången jag ska till tandläkaren så ska de dra ut två tänder, fattar inte riktigt hur jag ska klara av det men det blir nog bra haha. Nu ska jag snart se på Ung & Bortskämd. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0