Godnatt

Sitter i sängen och har precis borstat tänderna. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.

Idag så har det inte hänt så mycket, jag har mest tvättat och tagit det lugnt. Imorgon ska man vakna tidigt för ska på mellandags rean och vi ska tydligen vara där precis när de öppnar. Det kommer säkert vara galet mycket folk, så jag hoppas ingen svimmar i affärerna som hände förra året. Sen efter det ska jag upp till min farmor där vi ska fira jul igen men denna gång blir det vanlig mat. :)

Nu ska jag sova, kram.


Vill tillbaka till värmen, tycker inte om kylan! Jag vill vara brun igen och åka tillbaka till Italien.


Kommentarer
Postat av: syrran

jag vill inte heller ha snö. jag vill ha sommar. det räcker nu.... Hoppas ni hade trevligt hos din farmor :o)

2010-12-26 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0