Gott nytt år!

Det är ingen vanlig dag idag för det är nyårsafton! Jag har precis duschat och sitter nu med en ansiktsmask i ansiktet. Jag har också fixat mina naglar men de fick ingen häftig färg idag, kör på lite diskret istället. :)

Igår så var jag på stan med Amanda, jätte roligt. Jag hittade också lite saker på stan, bland annat en klänning som jag tror jag ska ha idag. Framåt fem tiden så drar jag hemifrån mot Svärtinge. Jag tror och hoppas det blir en galet kul kväll. Hoppas ni får det roligt också och glöm inte att se upp för alla smällare :D

(Kommer inte kunna blogga mer idag tror jag och jag kommer inte hem ikvälll)


Kommentarer
Postat av: syrran

hur blev nyåret då? berätta!

jag hade ett mys-nyår mes simon och emma. det var skoj, men blött och regnigt.

2011-01-02 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0