Hundtime?

Är det bara jag som tycker att alla skaffar sig en hund nu?

Sitter just nu i sängen och "försöker" att plugga. Jag har två stycken engelska arbeten som egentligen ska vara inlämnade idag men jag tror inte jag hinner färdigt med båda. Idag så hade vi inte någon lektion på förmiddagen så fick en liten sovmorgon. När jag väl kom in till skolan så visade sig att man inte behövde vara kvar på lektionen om man var färdigt med alltid, vilket jag var. Så det blev att ta bussen hem igen, kul!

Jag försökte lägga upp en video från igår men jag lyckades inte, så nu är man sur. Jag har iallafall världens bästa och duktigaste kusin. Hon var jätte duktig på dansuppvisningen, hon är bara för söt! Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, kram. :)


(smygbild i från söndags)


Kommentarer
Postat av: syrran

Nej, alla skaffar barn, inte hund. Helt galet.

2010-12-13 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0