Hundvakt

Har precis duschat och gjort i ordning mig. Snart ska vi ta upp granen och börja pynta den, tidigt? Kanske lite men det är alltid roligare om man är två. Sen vid ungefär 3 så kommer det en hund hit, då ska jag vara hundvakt medan min farmor går på en julkonsert. :)

Igår så bestämde jag mig för att åka in till stan, för det finns inget roligt att göra hemma om man inte har en dator som funderar. Så jag drog in till min farmor och vi festade till det med revbensspjäll (mums) och såg på Grinchen. Sen så sov jag över här, så det blir att åka hem ikväll när man har varit hundvakt. Nu ska jag gå och pynta granen, kram!


Igår drack jag "Tumba Special" till maten, har ni smakat den läsken? Den var visst väldigt populär förr i tiden, den var faktiskt väldigt god. Den smakar åt Fanta hållet men den har en helt egen smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0