Inhandla de sista julklapparna

Hej på er! Idag är det den 22:e vilket betyder att imorgon så firar jag jul hemma, vilket ska bli riktigt roligt. På julafton så firar jag hemma hos min mormor och morfar. Snart ska jag åka in till stan och träffa min brorsa, vi ska köpa de sista julklapparna så vi är färdiga med det! Annars så händer det inte så mycket idag, slå in lite julklappar och ta det lugnt.

Imorse när jag åt frukost så kollade jag på en film som hete Knight And Day. Den var faktiskt riktigt bra så om ni inte har sett den så måste ni göra det. Det är en action/komedi film. :)
När man kollar ut genom fönstret här hemma så ser man knappt något eftersom det har snöat så himla mycket. Det är snö nästan över hela fönstret, inte klokt ju! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0