Inte nu igen!

Igår så gjorde jag ett pepparkakshus. Tänkte skriva om det igår men det var något fel på sidan blogg.se. Som ni ser på bilden nedanför så fuskade jag lite, för vi hade redan köpt ett färdigt pepparkakshus. Jag behövde bara sätta ihop delarna och göra det fint. Vart inte så himla nöjd med resultatet men detta var första gången jag gjorde ett pepparkakshus så ska väl vara nöjd :)

Som ni ser så fick inte huset någon skorsten, den gick sönder hehe. Kändes som jag var i köket hela dagen igår hemma, men det var jag ju också. Idag så är jag ledig för jag har redan gjort alla uppgifter som vi hade i svenskan. Så idag har jag tänkt göra lite engelska och sen ikväll får vi se om jag drar till en kompis. Nu ska jag sätta i gång med min uppgift.

Måste föresten säga att min bärbara dator har gått sönder igen! Det var nästan bara en månad sen jag hade virus på datorn så de var tvungen att installera om den, nu måste jag göra samma sak igen! Jag har verkligen otur med datorer känns det som, så nu har jag ingen egen dator över hela jullovet men det kanske kan vara något positivt med det med också...





Kommentarer
Postat av: En beundrare

Nästan lika vackert som du

2010-12-17 @ 13:45:53
Postat av: syrran

stiligt värre. När får man äta upp det?

2010-12-17 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0