Julafton

Om ni inte visste det så var det ju julafton igår! Haha, jag tror inte att ni gick miste om det och jag hoppas ni hade varit snälla nog så tomten besökte er med. Tomten kom en snabbis till oss och gick snabbt där ifrån så inte min lilla kusin skulle märka vem tomten var, men när tomten hade gått så hade hon ändå aningar om att morfar var tomten. Det var inte klokt så mycket julklappar alla hade köpt...

Julaftonen började iallafall med en jul frukost sen så fixade man sig sen drog man vidare till mormor och morfar. Direkt när vi kom dit så började vi käka julbord (mitt andra) och gud så mätt man blir av all mat då! Efter maten så fick vi också tomtegröt så jag rullade nästan hem på kvällen. Sen kom iallafall tomten. :)

Jag är jätte nöjd med alla julklappar som jag har fått! Tack så mycket! Jag har fått bland annat en väska, en vinterjacka, kläder och massa andra saker. Det som är mysigt med julen är att alla samlas och njuter av sällskapet! Det har gått så himla fort och nu känns det som julen är över.




Kommentarer
Postat av: syrran

hmmm okej jag håller med dig. GALET mycket paket. Ses imorgon. Kramar

2010-12-25 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0