Julstämning

Just nu känner jag en julkänsla genom hela kroppen, det snöar ute och det spelas julmusik ur högtalarna. Jag har ätit en god fruskot och håller nu på att fixar i ordning mig lite inför kvällen. Har precis fixat färdigt mina naglar, de blev röd prickiga med lite glitter i som passar perfekt till julen.

Gästerna kommer hit vid klockan 4 och då blir det glögg. Sen ska vi käka julbord (mums) och framåt kvällen kommer säkert tomten också, hehe. Dock så brukar inte vi ha en utklädd tomte det har vi bara på julafton för min kusin tror fortfarande på tomten. :)
Nu ska jag hjälpa till här hemma och städa mitt rum, uppdaterar sent ikväll när gästerna har gått också. Kram!


Resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0