Nellie

Vad säger man? Godeftermiddag eller godmorgon?
Jag ska snart börja fixa mig för ska snart bege mig ut i det hemska vädret till tandläkaren. Det börjar bli många besök dit så det kanske snart är dags att flytta sängen dit, eftersom jag kan ju lika gärna bo där om jag ska dit så ofta haha. Efter tandläkaren så ska jag åka till Toppen med min mormor och morfar för de skulle hämta en gran där bland annat, tänk att det bara är 4 dagar kvar till julafton!

Igår var jag som sagt hundvakt på kvällen åt en liten vovve som hete Nellie. Jag tog hand om henne i cirka 3 timmar medan hennes ägare var på konsert. Det var första gången jag var hundvakt så det var lite spännande, men det gick bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0