Onsdag - skoldag

Dagen började med att pappa knackar på och säger att jag ska klä mig ordentligt idag för det var -22 grader ute. Det gjorde det inte direkt lättare att gå upp från sängen, men med lite springande så hann jag till bussen. Det var inte alls skönt att vänta på bussen men som tur var den inte försenad som bussarna brukar vara. I skolan hade vi svenska B där vi håller på med ett grupparbete. Jag och Maria sprang runt lite i skolan och fråga ungdomar om saker och filmade också vår mentor, faktiskt roligt arbete.

Efter skolan så gick Sofia, Malin, Maria, Amanda och jag till espresso house, för vi hade bestämt att vi skulle plugga ett tag där. Jag tog mig en caffe latte men vi stannade inte så länge där, blev en liten stund på stan innan bussen gick. Jag hittade en fin ring som jag är nöjd med (bilden nedan), älskar stora ringar. Jag har precis sett färdigt på filmen "Kommissarie Späck", faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara. Imorgon blir det att baka tårta med syrran men just nu ska jag sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0