Senaste dagarna

Det är lördag och jag har precis kommit ut ur duschen. Den här dagen hade jag tänkt spendera med mina engelska läxor men så blir det inte. Jag har inte någon ork till det så jag skjuter upp det som vanligt, istället så ska jag in till stan och hälsa på min kära farmor. Hon har två stycken kattungar hos sig nu så jag måste bara åka dit!

Veckan som har gått har varit rätt så seg faktiskt, har börjat med storkök nu men det var faktiskt rätt så roligt (beroende på vad man får göra). I fredags så skrev jag nationellt prov i matteB, i 4 timmar. Jag var klar innan och det känns som det gick helt okej. Då fick jag sluta vid kvart över 11 istället för kvart över 3, så jag möte upp min bror på stan först. Vi letade efter julklappar till våra nära och kära, hitta faktiskt några julklappar. Bara jag som tycker det är svårt att veta vad man ska köpa till folk i julklapp?

Sen drog min brorsa hem men då möte jag upp pappa och Monica på stan. Jag har önskat mig en vinterjacka i julklapp så det var dags att kolla efter någon. Det var rätt så utplockat (som jag antog) men jag hittade faktiskt en jacka som var superbra, det roliga va i den butiken jag absolut inte trodde jag skulle köpa en vinterjacka i. Sen drog vi vidare och köpte med kinamat på vägen hem, älskar kinamat! Sen igår kväll så kollade jag självklart på idol.

Nu ska jag kolla upp vilken buss jag ska ta in till stan, hoppas ni får en bra lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0