Tror du på spöken!?


Detta fotografi står hemma hos min farmor på sin byrå. Det är hennes mormor på bilden och på andra sidan av byrån så står ett fotografi på hennes morfar. Fotona har precis likadana ramar bara att det är olika foton i dem men detta foto på hennes mormor flyttar på sig. Om ramen står takt fram från börjar kan den ha vänt sig ett halvt varv på ungefär två veckor.

Min farmor har provat att byta plats på hennes mormor och morfar men mormor flyttar sig ändå, ska man tro på detta? Jag tror inte på spöken eller något sånt men det låter ju lite skumt. Jag tror heller inte att farmor skulle ljuga om det, vad tror du? Tror du detta kan hända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0