Dålig upptatering?

Hann inte slänga in ett inlägg i går, men i dag ska det bli skillnad på det eftersom dagen kommer spenderas hemma. Är trött så blir att sova tidigt i dag men har iallafall planerat att göra vaniljbullar som jag skulle gjort förra helgen. Vad hände i går då?
Jo, först va det sista dagen på praktiken ju så det var skönt och nu är det sportlov, har börjat jätte bra. Sen när man väl var hemma kom Iza efter ett tag så vi köpte pizza och fixade i ordning oss. Sen blev det gå till bussen som gick till Nkg och när vi var frame där blev det tåget till Lkg. När vi var frame där träffade vi några och tog en annan buss. När vi var frame vid festen var redan folk där i lokalen och mycket dricka blev det väl..hehe... men vi hade iallafall as roligt tyckte jag. Sen blev jag och Iza hämtade vid halv 2 tiden tror jag så sov jag hos henne. Men nu sitter jag hemma i soffan igen. Kommer nog lägga upp bilder från kvällen när jag fått dom av Iza. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0