Fotboll

Nu är jag hemma igen från mormor och morfar, det var trevligt men hade inte förväntat mig så mycket folk som det var. "Tanterna" satt vid ett bord och kollade på kort och snackade massa skit medans jag satt tillsammans med killarna inne i vardagsrummet och kollade på fotboll. Inte för att jag direkt är så himla intresserad men eftersom alla andra är det så måste jag ju lära mig lite. Så nu har jag lärt mig lite regler inom fotboll och det var mycket roligare istället för att kolla på kort. Sen blev det också att se på femmilen där svensken tog brons, riktigt spännande. Tänker lite på morgon dagen också, ska bli så himla skönt att man har studiedag. Lite sovmorgon får det bli sen måste jag nog bli färdig med idrotts uppgiften för på tisdag har jag nog inte tid.

Fotbolls matchen vi såg var mellan Liverpool och Blackburn. En bra match och hejade på Liverpool (brorsan favorit lag.) Matchen slutade iallafall med 2-1 till Liverpool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0