Frågestund?

Tycker ni jag borde starta en frågastund eller inte?
Just nu sitter jag och pluggar... på en lördag. Vi skulle visst lämna in en uppgift när vi börjar igen på onsdag som jag inte hade börjat med så tänkte göra lite nu så jag slipper göra allt på tisdag. Det är en idrotts uppgift som handlar om stress. Man ska skriva om sin egen stress och vad stress är.. med mera. Men tänkte ta en snabb dusch nu så fortsätter jag sen igen. Väntar också på att brorsan ska vakna (jobbar natt) för vi ska dra till stan sen och kolla på present till mormor som fyller imorgon. Sen ikväll får det väl bli att se melodofestivalen men också filmen som vi hyrde igår tror jag... puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0