Jag vet inte vad jag vill!

Tänker på vilken inrikting jag vill välja till 2:an och jag måste göra det snart. Jag har alltid funderat på att välja restaurang men nu har jag blivit väldigt osäker. Min förra lärare sa jämt åt mig att välja hotell som inriktining och idag har en till vuxen gjort det. Många tycker att jag ska välja hotell men jag vet inte vad jag vill... tycker båda är roliga. De tycker man ska välja hotell för inom det tjänar man bättre och inte lika slitsamt. Dessutom upptäckte jag att jag hade fått MVG på hotell uppgiften så antar att jag är bra på det.. men vet ej om jag vill jobba med det ju... varför ska det vara så svårt? 


                                                     


Kommentarer
Postat av: Stockan

Jag suger på hotell, jag tycker det är tråkig xD

2010-02-08 @ 16:50:44
URL: http://stockanjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0