Linser eller glasögon!?

Har kollat runt lite på internet nu efter ett ställe som man kan göra navelpiercingar på men hittar inget ställe i Nkg. Vet du något? Har inte frågat föräldrarna än om det är okej men hoppas på att jag kan övertala dom. Pappa meddelande förut också att han hade beställt tid hos optikern till mig i veckan som kommer. Får vi se hur det går, måste ha synbevis för att få köra men ska också kolla om jag borde börja andvända linser. Jag hoppas verkligen jag har tillräckligt bra syn på mitt friska öga så jag slipper ha linser eller glasögon när jag ska köra bil.


Skulle vara coolt att testa ha färgade linser, har alltid velat ha mörkbruna ögon♥


Kommentarer
Postat av: Steffe

Får hoppas synen är braa :) (Y) Låter jobbigt för alla som har linser och glasögon och måste tänka på ta med och på sig det jämnt. Färgade linser är coolt^^ Kattögon!

2010-02-17 @ 20:02:04
URL: http://steffepe.blogg.se/
Postat av: elin

Lucky seven finns i nkpg :P Piercings och tatuerings studio ;)

2010-02-20 @ 12:40:29
URL: http://elin-eklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0