Sommarjobb

Nu har jag varit duktig, skulle ha skickat in mail om sommar jobb för ett bra tag sen men har inte kunnat för inte haft betyget men nu har jag skickat i väg dom. Så nu håller jag tummarna för att jag ska få ett sommer jobb. Ska ju också på intervju i morgon för smultronstället (stället jag helst vill ha). Jag hoppas verkligen jag får jobb där men de anställar ca 20 st bara så man har väl inte så stor chans direkt...menmen.
Mina planer för helgen är att fredagen ska jag tillbringa inne i nkg och på lördags eftermiddag åker jag hem sen upp till mamma, får se. Sen så kanske det blir att träffa Linnea i helgen också, skulle vara jätte roligt för vi har inte setts på jätte länge. kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0