19:46

God kväll på er! Sitter i mitt rum och kollar på något matlagnings program, ganska roligt. Idag i köket har jag fått göra sallad och mest städat. Inte direkt roligt, fick dessutom skala jätte många morötter...så nu är man expert på det iallafall. När jag kom hem vid 2-tiden så blev det bestäma lite med Kim samt städa lite snabbt. Sen möte jag upp Kim som kom med bussen:) så vi har snackat och umgåts, inte gjort något speciellt men trevligt. Tror att det blir att lägga sig tidigt ikväll, är trött. Längtar tills imorgon då vi ska elda och för hoppningsviss äta marshmallow, mums. ♥

Kommentarer
Postat av: Lostinmyownsoul

Du skrev inget om mitt rotande:P eller att snödrivorna attackerade dig och du blev alldeles blöt(A)

2010-01-29 @ 20:00:41
URL: http://lostinmyownsoul.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0