Låttext

"Minnena från dig"

Du fick reda på ett dåligt svar
visste inte vad som väntade
var så rädd, ville bara hålla
dig i din hand
Du var stark genom gången
men en dag var jag tvungen
att säga hej då

Himmlen öppnade sig för dig
du steg in och försvann
Bort från alla bekymer och
liv på jorden
Men jag ska aldrig glömma dig

När du berättade fall jag i tårar
så mycket tankar
Din tid var härlig och underbar
ingen kan känna den
smärta som du gjorde

Du låg så stilla och fridfullt
alla tankar stannade
inget stämde längre
jag bara grät och grät

Himmlen öppnade sig för dig
du steg in och försvann
Bort från alla bekymer och
liv på jorden
Men jag ska aldrig glömma dig

Nu är det över
men jag glömmer det aldrig
Du vakar över mig
Du kommer alltid finnas oss mig
Du kommer alltid finnas hon mig

♥(låten är skriven av erikagoransson till minne av min farfar)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0