Söndag kväll

Sitter hemma i tv-soffan och kollar på John Falk filmen som går på tv samt har jag min bärbara dator i knät med massa fakta sidor uppslagna om naturkundskap. Borde egentligen plugga till provet som vi har på torsdag men just nu är jag trött på allt plugg. Hela min helg har nästan bara bestått av plugg så jag förtjänar en ganska lugn söndag kväll.

Jag snackar med en kompis, Isabelle på msn också. Jag har bett henne fixa en fin bild på mig som jag kan ha som visningsbild. Har inte direkt fattat mig på det så jag bad henne om hjälp, snäll som hon är så kanske det dyker upp någon bild en dag. Hoppas på att det blir snart för det blir roligare att blogga med bilder:)
Men nu ska jag fortsätta se på filmen sen blir det att sova, är ju skola imorgon. God natt alla! kram

The Special Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0