Thailand

Vakande för ett bra tag sen av att det var oljud hemma, min syrra håller på att flytta. Så det var bara att stiga upp från den varma sängen och börja göra frukost. Blev mannagryns gröt med ny pressad juice samt mackor. Nu skulle jag egentligen åkt till stan för att köpa en pryl men pappa erbjöds sig att köpa den åt mig så tackade jag ja och stannade hemma istället. Men snart ska jag bege mig ut i kylen eftersom jag ska upp till min mamma.
Det har kommit så mycket snö att jag nästan inte ser ut genom mitt fönster:

 



Jag är verkligen trött på all snö och kylan nu och längtar efter att gå på en stand, vill ha sommar! Här kommer en bild från Thailand, där jag önskar jag var just nu. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi öppnar en resturang i thailand också ;)

2010-02-01 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0