Gammal bild

Godmorgon!

Okej, klockan är 13:38 så det är ju inte direkt morgon längre, men några kanske vaknade nu? Jag vaknade runt 10 iallafall. Käka en god frukost och snart ska jag duscha sen blir det att dra ut en sväng innan man börjar jobba. Idag önskar jag att jag var ledig, det är ju så varmt ute! Läste i tidningen imorse att det skulle bli 30 grader varmt imorgon och då jobbar jag också, kul. Som tur är jag iallafall ledig på fredag och det har aldrig hänt förut så det ska bli skönt fast jag ska ju jobba lördag och söndag. Men nu ska jag dra, ha en toppen dag!♥

Tipa för dagen: Om ni inte har läst Stephenie Meyers böcker så rekommenderar jag dem. Läste nyss ut "När jag hör din röst", jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0