Hemma i Sverige!

Jag kom hem igår kväll, fast jag saknar Malta mycket så är det lite skönt att vara hemma. Det har varit en toppen vecka och fått se många nya saker. Malta är en vacker liten ö men ändå inte så vackert landskap direkt. Det var torrt eftersom det regnar så sällan och lite fattigt land. Men det är roligt att se ett annat lands kultur tycker jag. Nu saknar jag maten och sällskapet men man börjar komma in i vardagen igen. Ringde jobbet idag så ska dit imorgon och jobba 16-23. Då kommer det lite rätt så stressigt på jobbet eftersom det kommer vara två bröllop samtidigt. Får hoppas på att det går bra och att jag inte tappar något, är också ensam hemma imorgon vilket inte är något vidare men är väl också lite skönt. Jag har dock inte laddat in bilderna från Malta resan i datorn än. Har ärligt talat inte packat upp resväskan heller. Just nu håller jag på att läser en jätte bra bok som jag var nere och köpte idag. Men ni kommer att få se några av bilderna snart. Men nu ska jag gå, ska snart sova.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0