I´am back!

Hej bloggen!♥

Kollat in kändis bloggarna nu och känner mig färdig framför datorn men tänkte skriva ett inlägg minst här innan jag stänger av datorn igen. Idag är en härlig dag igen, solen är framme och man svettas när man bara skriver på tangentbordet. Jag är ledig från jobbet idag men har inga direkt planer för dagen, det märker vi senare under dagen. Igår kom min syrra till mig iallafall vilket var riktigt roligt. Vi badade i mariehovssjön och lite andra saker sen på kvällen när hon hade åkt så var det dags för mig att arbeta från 18:00 till 23:00.

För er som inte vet så sommarjobbar jag på Brunnen (ett hotell) och där hjälper jag till i serveringen och disken. Igår på jobbet fick jag servera lite mer eftersom jag mest brukar stå i disken men det var roligt. Till min förvåning tappade jag inget men skämde ut mig lite gjorde jag nog, men det hör nog till de första gångerna. Imorgon ska jag jobba igen, 18:00-23:00. Det blir mest de tiderna jag jobbar eftersom det behövs mest hjälp på men det kan vara rätt så skönt men inget vidare när man jobbar de tiderna på en fredag eller lördag. Men nu ska jag försöka fixa fram bilderna från Malta så jag kan lägga upp några här på bloggen i nästa inlägg, puss!

Smakprov:

Ser ni inte vad det är på bilden? Jag menar inte flygplanets motor utan utsikten. Det är ju Alperna!

Kommentarer
Postat av: syrran

Känns bra att du är tillbaka. Mer sånt!

Kramar

2010-07-13 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0