Jag är bara en människa..

Bloggandet har inte varit på topp den senaste tiden. Min dator gick sönder...som vissa kanske vet så allt som jag hade på datorn försvann, alla bilder och allt annat. Nu fungerar datorn igen men allt är som sagt borta. Det ända som jag har på dator nu är lite program och några bilder från Malta. Jag kommer snart att få mer bilder från Malta och då kan jag visa bilderna men nu får det räcka med bara en bild i detta inlägg.

Idag så ska jag ut på sjön med vår båt, en kompis ska med också. Men det blåser rätt så mycket...så vi får se hur det blir ute på sjön. Beroende på åt vilket håll vinden blåser åt men på något sätt löser det sig. Riktigt skönt att vara ledig från jobbet nu ett tag också. Jobbar bara fredag och lördag denna vecka men nästa vecka blir det mycket mer jobb.


Bilden har tagits på vår balkong, denna utsikt hade vi alltså över havet. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0